Vacature: Financial controller (vanaf 32 uur)
- Naaldwijk
- Parttime
- vanaf 32 uur uur per week
- 2500 - 3500 (FT)
- MBO/HBO
De functie omvat alle operationele en aansturende taken die horen bij het uitvoeren en beheren van een financiële administratie van een middelgrote onderneming. Het is belangrijk dat je een hoog verantwoordelijkheidsgevoel hebt en ervan houdt om met meerdere zaken tegelijk bezig te zijn.
Wat ga je doen?
Als financial controller ben je de schakel tussen financiële administratie en het directie-en managementteam, je bent verantwoordelijk voor de facturatie, bank- en kasmutaties/, verwerken en controleren van inkomende facturen en betaling. Daarnaast maak je wekelijks rapportages met oog op resultaat en budget, houdt je liquiditeitsbegrotingen en budgetten up te date en adviseer je op basis hiervan de directie. Je hebt contact met onze klanten en leveranciers over openstaande betalingen en financiële afspraken of disputen. Je bent gewend om met de software van AFAS te werken en hier de voordelen uit te halen. Je maakt grootboekrekeningen en tussentijdse cijfers op en rapporteert hierover aan de directie. Het kunnen produceren van de maand- en jaarafsluiting met bijbehorende analyses is een pré. Het aansturen van je collega’s op onderstaande taken, alsmede het uitvoeren hiervan behoort tot je dagelijkse werkzaamheden.
Je takenpakket bestaat uit:
- Inboeken facturen
- Afletteren
- Crediteurenbeheer
- Debiteurenbeheer
- Rapporteren
- Bank ophalen / boeken
- Maand- en jaarafsluitingen
Wie ben jij ?
Je bent ondernemend personeel met een open karakter en een positief-kritische houding die wil meegroeien met de organisatie. Maar je neemt ook ervaring mee waar wij van kunnen leren en je kunt het verschil maken als controller van een financiële administratie.
Wat bieden wij jou ?
- Een basissalaris tot € 3500,- bruto per maand op FT basis, afhankelijk van kennis/ervaring.
- Vaste werkdagen en werktijden: in te delen van maandag tot en met vrijdag vanaf 32 uur
- We zijn een groeiend bedrijf en hierdoor zijn er voldoende ontwikkelmogelijkheden
- Een baan voor langere tijd bij een vooruitstrevend bedrijf in de food industrie
- 25 vakantiedagen (o.b.v. fulltime) en ook je pensioen is goed geregeld
- Leuke en leerzame werkplek
- Bedrijfsborrels en -uitjes, maar ook op verschillende momenten leuke attenties en activiteiten
- Dagelijks vers fruit in alle kantines én goede koffie!
- Mogelijkheid tot het halen van certificaten en het volgen van cursussen
Deze functie vereist van jou:
- Je hebt een passende opleiding en/of (liefst ruime) ervaring in een financieel administratieve functie.
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden om klanten, collega’s directie en management te woord te kunnen staan over financiële zaken
- Kennis van AFAS is een pré en bij voorkeur ook van blue10
- Je beschikt over een verantwoordelijkheidsgevoel
- Woonachtig in de regio Westland of bereid hier dagelijks naartoe te reizen
- Vloeiende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
Wie zijn wij?
Jij werkt in een uniek bedrijf. Er bestaat geen één bedrijf als Raaskal. Door onze wijze van productie en ontwikkeling realiseren wij de nieuwste ideeën in de voedselindustrie. Hierbij vermijden we ongewenste ingrediënten en e-nummers. In ons bedrijf heerst een familiegevoel. Bewust automatiseren wij niet alles, waardoor het afleveren van het product een echte teamprestatie is waarbij nauw wordt samengewerkt.
Solliciteren bij Raaskal, zo werkt het:
Meer weten?
Neem gerust contact op met Sandra Gijzel via 0174 271 558 of vacature@raaskal.nl.